26/03/2011

Voisko paremmin mennä?

Mul on ollu jotenki hyvä päivä tänään :)

Paula oli meil yötä ja katottiin illalla Ö-luokan trilleri Painajaisten katu ja sit Merlin, joka oli nauhalt. Siin merlinissä oli ehk hirvein noita-akka-mummo ikinä, mut ehkä mä toivun..
Aamulla syötiin super-aamupalaa:


Mut oikeesti hyvä ja täyttävä aamupala auttaa sillai et jaksaa paremmin ja on paremmal tuulella ja jaksaa jne. Kauhee klisee mut totta.

Sit olin äsken tanssis ja meil oli sijainen (älkää kysykö missä oikee opettaja oli, en tiedä) ja koska olin Tampereel pari viikkoo sitte nii en ollu siel ja olin ainut joka ei ollu tehny sitä yhtä näytökseen tulevaa sarjaa. Se meni sitte siihen et koko muu ryhmä opetti sitä mulle ja sille sijaiselle, mut kivaa oli.
Meil on vissiinki nyt 2 esitystä ku me ollaan  yleisen JA laajan linjan näytöksis ja niistä eka on 17.4 eli siihen on joku 3vko (?) voi tulla _pikkasen_ kiire sen kaa, mut se on sen ajan murhe.

Oon tosi ylpee ittestäni ku menin kotimatkal tanssist kauppaan tarkotuksenani ostaa karkkii, mut sit ostinki hedelmii (4 appelsiinii, 4 kiivii ), koska mun ei tehny ees mieli karkkii. Ja olin taas tosi onnellinen ku mul oli kolikoit ja 20€ seteli, nii sain maksettuu ne niil kolikoil eikä tarvinnu rikkoo sitä setelii. Sain viel maksettuu tasarahal ku ne makso 2,75€


HUAAAAAAH löysin meijjän tanssibiisinki spotifyst sillai et kirjotin sinne vaa 'imaginary' ja kuuntelin et mikä se on.. Hihii oon kerranki ilonen :D

Nyt soi : Buhana Blues-Imaginary Boundary - DMA Urban Jazz Funk

No comments:

Post a Comment