24/03/2011

Stressausta ja taiteilua :D

Mua stressaa kauheesti ku mul on kahen viikon pääst konsertti enkä osaa sitä biisiä läheskään tarpeeks hyvin. Mul oli tiistain säestys joka meni _ihan_ surkeesti en osaa sitä biisii tempos ja sit ku se 'oikee' säestäjä oli kipeenä ja sil oli sijainen. Joten ku soitin liian hitaasti se vaa porskutti kauheel vauhdil eteenpäi enkä saanu siit enää mitenkää kiinni, tuloksena se et seisoin siinä vieressä. Mut oikeesti hyvä jos soitan kerran viikos ku ajattelen aina sillai et jos mä nyt teen sitä ja tätä nii soitan sit illal, ja arvatkaa vaa soitanko. Sit muistan sen joskus illal 11 ja aattelen et noooo soitan sit huomen enemmän ja sit se vaa lykkäytyy päiväst toisee ja pian huomaan et OHO taas on torstai ja en oo soittanu kertaakaa. Pitäis ehk soittaa enemmän jos aattelin sen 2/3 suorittaa..

Olin kans kuvikses ja mua alkaa pikkuhiljaa kyllästyttää se maalaus.. MUTTA edistystä on tapahtunut, siinä ei enää ainakaa näy sitä pohjaa ollenkaa.. Mut mä sormet syyhyten suunnittelen seuraavaa tehtävää jonka aihe on ''Olet matkalla maineeseen ja julkaiset levyn. Tee levyn kansikuva valokuvausta ja kopiokonetta käyttäen'' HOHOO saan valokuvata :D


Nyt soi: 42 - Coldplay

3 comments:

  1. joo mulki piti olla säestys keskiviikkon mut satu oli kipeen ja sit se sijaine oli ollu sillee en oo kattonu tätä nuottii kertaakaa et meneeks prima vistana ja siin vaihees anni oli ollu sillee et joo TÄÄ BIISI EI KYL MEE IHA PRIMA VISTAN et joo ja sit se peru sen hahaa x'DDD mutjoo kiva blogi ja söpö pohja :')<33

    ReplyDelete
  2. kiitos :))
    joo mulki se kai veti sen prima vistana o.o

    ReplyDelete