17/04/2011

Shop til' you drop!

Tänään oli shoppauspäivä, pääsin tyydyttämään ainaista uusien vaatteiden himoani.
Aamulla herätys 9.00 ja kauhee blackout et mikä päivä tänään on. Oikeesti varmaa minuutin mietin et mikä päivä on. Sit kuitenki keksin et on lauantai ja raahauduin ylös.
Lähettiin (minä ja Tiina) siis 9.57 junalla, joka oli IHAN täynnä lapsia ja yks nainen infos meille et siel on lapsimessut, mikä selitti kaiken.. Sit pasilas puol junaa nousi pois ja suuntas lapsimessuille. Voin vaan kuvitella millanen tungos siel ite messuilla on ku junassaki jo oltiin ku sillit suolassa.
Mutta siis asiaan: ekaks me suunnattiin H&m ja oltiin siel joku tunti, tuloksena Tiinalle paita ja mulle laukku. Aika säälittävää, mul on 80e lahjakorteil ja kaikki mitä ostan on yks vaivanen 10e laukku.


Seikkailtiin sit siel Forumis ympäriinsä ja mentiin Vilaan ...ja mä piippasin niissä hälyttimissä. No siinä sit kokeiltiin kaikkee et tuleeks se mun lompakosta vai mistä se tulee, ja se ei siis tullu siitä lompakosta vaan mun laukusta, tai jostain mitä siel on sisällä. Se myyjä selitti jotain et joissain laukuissa tai joissain on laitettu sinne vuoreen häly, joka sit kassalla anti-aktivoidaan (en keksi sitä sanaa joka on aktivoinnin vastakohta) mut sit ne saattaa joskus vuosien päästä taas aktivoituu ja piipata noissa. Noo mä sitte piippasin taas lähtiessä ja joku nainen vähä katto ku me käveltii sen kaa samaan aikaa niist läpi ja sit me oltii sille sillee ''Ei se mitään se oltii me'' ja vaa jatkettii matkaa.
Kaikis seuraavis kaupois aina tyylii pidätin henkee ku kävelin niist ja olin aina kauheen huojentunu ku en piipannu, kunnes piippasin taas, Kicksissä. Se oli vaa nii ufoo ku en ollu piipannu sisään tullessa, mut sit piippasin ku lähin. ONLYssäki piippasin vast 3 kerral ku kuljin niist läpi (olin käyny siel jo kerran ja tulin myöhemmin takas)
Se oli kyl super-rasittavaa ku aina ku sitä vähiten odotin ja olin tottunu siihen et en piippaa nii sit piippasin taas. Mun laukulla tai sen sisällöllä on oma tahto.

No asiasta kukkaruukkuun --> Me syötiin Arnoldsissa bagelit ja oli hyvää :P

~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

No päivän ostokset oli sit:
• laukku H&m:stä, 10€
• mekko H&m:stä, 25€
• nahkatakki Gina Tricotista, 60€
• vyö Vero Modasta (piecesin), 13€



Nyt soi: Talk you down - The Script

~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Nyt nukkuu --> ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ
ps. tulipas pitkä

No comments:

Post a Comment