14/06/2011

Kuulumisia :)

En oo taas piiitkään aikaan kirjottanu ku ei oo ollu oikee motivaatiota tähän..

Viime viikolla oli tosi lämmin, joku 30 astetta tyyliin joka päivä, mikä oli silleen kiva, mut ois kyl voinu vähän viileempiki olla ku ei tuol pystyny oleen. Tänään sit taas oli joku alle 15 astetta ja sato vettä...
Siis tää mun tänpäivänen kauppa-asu ihan huutaa kesää ja kolmenkymmenen asteen helteitä.


No tänään siis kävin kaupassa ostamassa jauhelihaa ja keksejä. Tein sitte tollasta makarooni-jauhelihapataa.
Siinä vaan yksinkertasesti keitetään makaroonia (200g), paistetaan jauhelihaa (ja sipulia, mut mun silmät ei kestä nii en laittanu), lisätään jauhelihaan desi vettä ja 2 lihaliemikuutiota, yhdistetään liha ja makarooni, säästetään desi makaroonin keitinvedestä, lisätään se joukkoon ja annetaan hautuu niin kauan et se haihtuu. Tosi yksinkertasta ja superhyvää! (ohje Paulan äidiltä, söin tota kerran siellä ja oon sit tehny sitä pari kertaa itekki)


Illalla sitte mun englannissa asuva täti ja mummo ja vaari tuli sit kylään. Näin niit kyl eilenki ku me oltiin mun serkun synttäreillä, mut kiva nähä tälleenki ku Leena käy kuitenki vaan kerran vuodessa tääl Suomessa.
Mun serkku on kans tulos kai elokuussa tänne, nii kiva nähä taas sitäki ku oon viimeks nähny viime juhannuksena ku se oli meijän kaa mökillä.

Ps. Ne yhet karkit jotka näyttää m&m'seiltä semmoset värikkäät.... KAUHEE oikosulku en keksi nimee. Niitä myydään cittarin amerikkahyllyllä, alkaa ässällä siinä on S siinä karkissaki.. HNGH.. Nojaa kummiskin, söin niitä eilen siellä juhlissa ku Leena oli tuonu sieltä englannista ja ne oli toosi hyviä (niitä ei kai saa muuaata kun sieltä amerikkahyllyltä?) Jokatapauksessa ne on hyviä ja oon kaivannu niitä <3

Pps. löysin uuden innostuksen lukee Potter kakkosta.

// SKITTLES! sese on, nams <3 mun nukkumaanmeno myöhästy puolellatunnilla ku pähkäilin tätä .. nojaa, nyt on loma :)

No comments:

Post a Comment