14/08/2011

puistis :)

englantilaisen serkun tuliainen briteist

Mut siis eilen olin siis protun puistotapahtumassa Alppipuistossa, missä siis vaan hengattiin ja leikittiin parii leikkii (jotkut oli vesisotaa) Me oltiin siel jotkut 2-3 tuntii ja lähettiin sit ratikal Hakaniemen mäkkiin syömään. Mäkistä jatkettiin Sörnäisiin, Happeen jatkoille. Me oltiin vähä etuajas, ku siel ei ollu ketää.. Me hengattiin siel n. puoltoist tuntii ja sit lähettiin ku oli tylsää (bändin solisti ei osannu laulaa), vaik kukaan ei ees oikeestaan tienny minne me oltiin menossa. Mentiin sit metrol Ruoholahteen ja siit sit osa lähti omille teilleen ja minä, Elias, Aino, Minttu ja Janna lähettiin takas Happeen. Sielt oli kaikki lähös ku me tultiin, mut me sit hengattiin siel joku tunti, ku ootettiin et Jannan isä tulee hakee sen. Puol yhentoista aikaan käytiin kaupassa ja sit lähettiin bussilla Eliakselle Paloheinään ja mukaan tarttu kans Mino ja Tinya (sielt ei oo kuvii koska olin laiska)
Oltiin siellä sitte yötä ja 'aamulla' yhen aikaan sitte lähin keskustaan shoppailemaan :)
(Junamatka Helsingistä Keravalle kestää normaalisti 20min, nyt sit meni puoltoist tuntii teknisten vikojen takia)

 Shopping in Helsinki:
neulepaidat 25€ ja 30€, Monki
tuubihuivi 16,95€, Vila
Olin yksin mäkissä.. Myyjä kai kuuli et oisin sanonu 'tuplajuustoateria' ja anto mulle 2 hampparii

Shopping in Iceland:
1000kr ≈ 6€
kaulakoru 3000kr, katupuoti
riipus 1500kr, katupuoti
paita 6500kr, Vila
huppari 3000kr, topshop

No comments:

Post a Comment