16/09/2011

Just another schoolday


Hejssan alla :) Eilen olin keräämäilemäs nälkäpäivärahoi mun tukariluokalt ja yksilt yseilt. Niilt yseilt tuli koko luokalt yhteensä joku vajaa 3e, kun taas ne seiskat anto melkeen kaikki vähntään 2 euroo. Jotenki ihmisten anteliaisuus näyttää vähenevän iän myötä. Tai sit niiden ysin poikien mielest on vaa nii kuulii laittaa sinne se viis senttii.. Itte annoin 5e, sil saa kai kymmenen kiloo riisii tai jotain.
Tänään sit koulus saatiin opontunnil tommoset laput, mihin kaikki oli kirjottanu et mihin ammattiin ne voi kuvitella sut. Tutkija, lääkäri, valokuvaaja, lakityyppi, kokki, opettaja presidentti (huomatkaa vikassa kuvassa mun yhdennäköisyys Tartsan kaa, aik edustus toi kuva muutenki) Tutkijoita ja lääkäreitä ehkä eniten, sit valokuvaajia. Täytyy kyl sanoo et oon miettiny tota tutkijaa ku tykkään kemiast ja sillee, mut en sit tiiä et onks niiden työ kuitenkaa kauheen mielenkiintost.. Lääkäriki on kävässy mieles, mut en mä mikään kirurgi kyl vois olla. Kemias tänää rakenneltii alkoholei tommosist pallukoist, aik päiväkoti meiningil, kuvassa etanoli. Mantsantunnil sit otin kuvat noist ens perjantain kivitestiin tulevist kivist. Seki niiiiiin turhaa, miks mun muka pitää tunnistaa jotain kivii?
Mut asiasta kukkaruukkuun, koulun jälkee sit en oo tehny oikeen mitää, möhnänny vaa koton, kattonu telkkarii ja sit tein ton bannerin ku en tykännykkää siit edellisest :D

No comments:

Post a Comment