14/09/2011

The skies are pouring down on me


takki Mango, löllötoppi hm, farkut hm, laukku aleksi13, kengät ?

Toi vika yrittää olla asukuva, sorget laadusta. Pikkusisko vaa nopee räpsäs ku oli lähös kaverilleen.
Ja tuol ylempänä on kavereideni ihana idea, Harry Potter mascara.
Mut joo, lähipäivinä ei oo tapahtunu oikeen mitään ihmeellistä, oon ollu koulussa ja tänään oli soittotunti ja teoria. Tänään just mantsantunnilla mietittiin et mikä kauhee koerumba meillä on parin viikon päästä, ensviikolla jo matikankoe ja kivitesti, sitte siitä kahella seuraavalla viikolla molemmilla kolme koetta. Sen jälkeen puolella luokkaa alkaa kahen viikon tetti, nii toivottavasti on tunnitki meil sit vähän rennompii.
Tettipaikasta puheenollen mulla ei oo mitään käsitystä minne oon menossa, kaheks viikoks pitäis keksii ja aattelin et meen kahteen eri paikkaan. Vähä hankalaa ku tääl Keraval ei oikee oo mitään minne vois mennä, Lindex:kään ei ota tettiläisii viikoks enkä haluis mennä sinne kahekskaa viikoks.. Kouluunkaa en haluis ku ei tuol mun ala-asteel enää oo mitään mun vanhoi opettajii ja olin viimevuonna jo päiväkodissa.. Nojaa, onhan mul täs viel jonkuverran aikaa kuitenki.
En jotenki mitenkää jaksais tota kouluelämää, nytki pitäis olla jo nukkumassa enkä oo ees tehny viel YHn läksyjä... Btw, äsken alko ihan tyhjäst tommonen kauhee kaatosade ja sit se laantu melkee heti :o

Ps. oon koko viikon yrittäny ottaa jotain hienoja vesipisarakuvia, mut en oo oikeen onnistunu, ehkä huomenna sitte ;)

3 comments:

  1. paras toi sirius black-kuva:D

    ReplyDelete
  2. Mun ripsivärini on niin oudolla tavalla ristiriitaisen rumankaunis kuva musta! Vitsi mimmi sä otat niin upeita kuvia. Tätä on ihana lukee!

    ReplyDelete