07/01/2012

Ajastettu


Tällähetkellä luultavasti möllötän sohvalla mökillä, ellei noi oo patistanu mua ulos ''ennen ku tulee pimeetä'', mitä kohta tuleeki. Loput lomapäivät meneeki sit tähän mökkeilyyn, ku tuun kotii mun pitää viel laittaa lappuja vaatteisiin, joita vien kirpparille myytäväks. Maanantaina alkaaki sit taas koulu, ilosesti kasiaamulla.
Mut joo tässä näitä mitä ostin torstaina aleista:

lintupaita/ Hm 10e, toppi/ Monki 6e, neulepaita/Monki 15e
koru/ Ginatricot 13e,  farkut/ Monki 15e, paita/Monki, 6e

Okei myönnän, sorruin normaalihintasiinki, rivien ekat on normihinnal. Laskin just et jos mikään ei ois ollu alennuksessa noi ois kaikki maksanu 107e, eli 42e enemmän. Lisäks löysin ginasta kympillä neuleen, mut siitä oli valkosena vaan ällää, kotona rupes ärsyttää ku tyytyny mustaan :( Ehkä ostan sen netistä..
Oon oikee monkin suurkuluttaja, olin iha kikseis siel kaupas. Viidenkympin lahjakortista on nyt jäljellä enää 8e. Ainii ja toi neulepaita on oikeesti vähän vihreempi, en saanu siit millään kuvaa mis se väri näkyis oikein.
Tossa viel noi paidat mun päällä ↓

4 comments:

  1. katsooko tuo kissa kieroon :D

    ReplyDelete
  2. kyl se vähän kattoo. sillon joskus kesällä ku pari protukaveria oli täällä nii ne vaa nauro sille kokoajan D:

    ReplyDelete
  3. voooooooi ihana toi kissa <3 vaikka kattooki vähän killii <3 mun kisu katto kans pikkusena kieroon, se on just sulosta <: ihanii kuvii sulla !

    ReplyDelete
  4. en kyl tiiä mist toi kieroo kattominen on tullu, se on vaa aina ollu tollanen ja se nyt on kuitenki jo 5vee :D

    ReplyDelete