25/01/2012

sweet16


Im bäk. On taas vaihteeks menny joku viis vuotta edellisestä postauksesta. Ei vaan jotenki yhtään innostanu ku ei mul ollu paljoo mitään hyvii kuviikaan, joten nyt päätin hylätä ne ja laittaa vaan yhen päivän antimia. Nää on siis lauantailta, kun juhlittiin Titan ja Soljan synttäreitä. Taas tällästä perus sekoilua ja tanssimista, sunnuntaina oli taas pohkeet ihan kuolleet..
Nojaa, se lauantaista. Oon käyny nyt kahessa lukiotutustumisessa, viimeviikolla olin Ressussa ja tänään Tykissä. Toi ressu vaikutti muuten tosi kivalta, mut ihmiset tuntu kauheen vaisuilta, tykki vaan ei tuntunu mun jutulta. Jäljellä ois sit vielä norssi, viikki, hellu ja sykki.
Koitan nyt ryhdistäytyä tän postailemisen kaa, ottaa kuvia ja sillee. Ärsyttää ku en ehtiny saada hienoista lumisista oksista kuvaa ennen ku niiden päälle tuli tollanen 10cm kerros. Tulee nii nopeesti pimeetä etten ehi kuvailla :/

Ps. kävin kampaajalla lauantaina ja se suoristi mun hiukset, tsekatkaa kolmas kuva

2 comments:

  1. Haaaaa toi valopallokuva on mun ottama!! :DD

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eikä oo ku mun, mä vaan baittasin sun idean >:DD

      Delete