08/03/2012

Riksdagen&KONY


Mitäs me parlamenttikerholaiset eduskunnassa.. Me ei tavattukkaa Haavistoo niin ku aluks piti vaan Antti Kaikkonen, mikä oli aika perseestä, mut nojaa oli ihan kiinnostava reissu. Mä siel kokoajan juoksin muiden peräs ku otin vaa kuvii. Oikeesti vaik mua ei toi politiikka mitenkää ylenpalttisesti kiinnostakkaa, nii voisin ruveta kansanedustajaks iha vaa et saisin olla tuol. Random fakta: toi istuntosalin katto on tehty sokeriruokomassasta ja se pestään ranskanleivällä :D Nojaa ei mul muuta tainnu olla, huomenna ois lähtö  Tampereelle ku siel on lyhytelokuvafestivaalit, minne iskä aina menee nii me mennää sit mukaa. Luultavasti sunnuntaina tulee päivitystä jos en oo liian bisi yh-kirjan kaa.


Katoin tän, julma totuus iski ja mulle tuli oikeesti kauheen huono omatunto siit, etten oo tehny paljoo mitään hyväntekeväisyyttä, antanu vaan aina pari euroo Nälkäpäiväkeräykseen ja muihin. Nyt tekee mieli vaan lahjottaa ihan sikan rahaa kaikkeen, mut sit muistan minkä verran rahaa mul oikeesti on. Oiskohan olemas joku juttu et joka kuukausi tililtä menis pari euroo automaattisesti hyväntekeväisyyteen...? Pitääpi ottaa selvää. Kattokaa!

1 comment:

  1. Huuuu makkeita kuvia. Tuo porraskuiluhomma on makee! Mun mielest ainaki wwf:lle tai unicefille pystyy ryhtyy tyyliin kuukausilahjottajaks tai jotain... Oon itteki miettiny samaa, mulla ei koskaan mee koko kuukausiraha... :D

    ReplyDelete