06/03/2012

i find it kind of funny

tän varastin röyhkeästi kamulini Ellan blogista

Mites ois tommoset lasit? :D Aattelin kyl et haluisin jo uudet ja vois ottaa jotai vähä isompaa, mut ei ehkä ihan tollasia kuitenkaa. Rupeen kyl varmaa lukios käyttää piilareit joka päivä, nytki aattelin et rupeisin pikkuhiljaa käyttää niit useemmin mut en ikin aamul jaksa ruveta säätää niiden kaa ku on muutenki jo kauhee kiire. Kelasin et voisin vaik ensviikon mennä joka päivä nukkuu aikasin nii vois sit herätä aikasemmin käyttää piilareit. Viikonloppuna olin taas appari-koulutuksessa ja oli kivaa ja kivoja ihmisiä. Toivon vaa et pääsen kesäl tiimii, ärsyttää jos oon käyny koulutukset ja ehtiny jo innostuu siit ja kaikkee ja sit en pääsekkää. Pitää vaa muistaa palauttaa ne laput ajois nii ei ainakaa siit jää kii. En oo ottanu taas tyylii mitää kuvii, joten tääki postaus on täynnä tälläsii tosi edustavii ja muutenki fiksui otoksii.. Häpeen, pitää ruveta taas kuvailee ja päivittää useemmin ja kaikkee. Tähän tekstiinki vois ehkä hiieman enemmän panostaa, nyttekki tää on vaa tälläst väsynyttä ajatusvirtaa.. Oltiin tänään tollases monologi-näytelmäs tms Mielipuolen päiväkirja mis oli Martti Suosalo jeejee. Ei ehkä ihan vedonnu mun 15v mieleeni, mut tuskin sitä oli mulle suunnattukkaan ku katsomo oli täynnä keski-ikäsiä ja siitä eteenpäin. Oli se iha jees, hieno kulttuuri-elämys ainaki. Kelasin et vois mennä torstaina kattoo Niko Kivelää, kunhan vaan saisin jonkun mun mukaa :/

Voi luoja tää teksti on oikeesti ihan järkyttävää, pahoittelen.

No comments:

Post a Comment