06/04/2012

esimerkillistä toimintaa


No hei anteeks taas tätä mun surkeeta päivittelyä. En oikeesti oo koneella ku pari kertaa viikossa enkä taas oo kuvaillukkaan ollenkaa ku tuli tää talvi.
Asiaan: olin eilen siis Examplen keikalla nosturissa. Ei example mikää mun lempiartisti oo ja osasin tyylii vaa kertosäkeiden sanat (oisin osannu microphonen sanat, koska sitä oon lähinnä kuunnellu mut ne ei soittanu sitä ja olin tosi pettyny kosk oikeesti odotin sitä), mut oli silti tosi siistii! Me oltii siis iha eturivis ja siin oli välil aika hulluu ku ihmiset yrittää tunkee siihe ja pomppii sun seläs kii nii et hankaudut vaa sitä aitaa vasten, mun housut kulu ja polves on mustelma ku se hakkas siihe aitaan kokoajan. En oo aikasemmin ollu millää keikalla nii en oikee osaa vertaa tätä mihinkää, mut kaverit kyl sanoo et toi oli tyylii paras keikka mil ne on ollu. Se oli nii pieni paikka et toiki veti ihan täysil mukan ja koskinki siihen kerran :D Mä kans melkeen sain rumpukapulan, mut sit joku ihana ihminen tuli ja vetäs sen mun ja mun kaverin käsist. Mul ei ollu korvatulppii mukan, mut laitoin applen vuotavat kuulokkeet korvii, avasin hiukset ja laitoin viel tuubihuivin pään päälle. Ei siit varmaa kauheesti hyötyy ollu ja tuli ihan sairaan kuuma, mut sentää tein jotaisäästääkseni kuuloni. Voisin puhuu täst vaik kuinka kauan mut must tuntuu et tää teksi on tosi sekavaa ja teit ei oikeestaa kiinnosta tää kauheesti eli taidan täst lopetella. Yritän nyt oikeesti kunnol ryhdistäytyy ja saada huomen postattuu muistki asioist ku täst :)
Ainii noi kuvat on otettu ipodin kameral, mul oli digikamera mukan, mut siin ei ollu akkuu nii käytin sit tota. Mul on tuolt yks videoki mut aattelin etten kuitenkaa tunge sitä tänne koska 1 en osaa lataa sitä mihinkää 2 laatu on aika ihana.

5 comments:

  1. Toi sininen kuva on niiiin siisti!

    ReplyDelete
  2. oijoi muistoja, oli jotain niin hianoo toi kiekka <333 -tatti

    ReplyDelete
    Replies
    1. niimpä, voi niitä vanhoja aikoja kun kaikki oli hyvin ja kiekat mahtavia...... :D

      Delete
  3. ihana ihminen08/04/2012, 19:25

    Voi harmi, salille siitä että ensi kerralla ote irtoa. Kaksi vuotias pikkuveljeni tykkää kapulasta :))) Älä sure se on hyvissä käsissä tai siis suussa. En kadu että vein sen sinulta MUOHAHAHHA :) rakkaulla minä

    ReplyDelete
    Replies
    1. joo ehkä pitäis vähän ruveta bodaamaan että tälläisiltä epämiellyttäviltä tilanteilta vältyttäisiin tulevaisuudessa. hyvä että veljes tykkää :)

      Delete