08/04/2012

Let's board a plane without a destination


Voisin nyt kertoo vähän mun kuulumisia näiden viime viikkojen kuulumisia ku en oo oikeen postaillu..
Kävin 25.3. kattomassa Nälkäpelin mun kaverin kaa ja olihan se ihan hyvä. Toisaalta sanon kaikista leffoista samaa ja se kirja on nii hyvä, että siitä ei kyllä tekemälläkään saa huonoa leffaa. Mua vaan ärsyttää ku nyt tästäki on tullu ton leffan myötä ihan ihme massailmiö, niinku jostain Twilighteista. Ite oon lukenu ton ekan kirjan joskus vuonna 2010 ja tokan ja kolmannenki oon lukenu ekaks englanniks ku en jaksanu odottaa et ne ilmestyy suomeks. Aluks yritin levittää Nälkäpelin ilosanomaa ja saada mun kavereita lukemaan sen. Jonku vuoden mä sain niitä painostaa, ennen ku sain ekan ihmisen lukemaan sen. Yhteen se sit jäi ja me hehkuteltii sitä sitte keskenämme tähän kevääseen saakka, ku sit yhtäkkiä Nälkäpeli tunkee joka tuutista ja kaikki mun kaverit alkaa lukee sitä samaan aikaan. I knew Hunger Games before it came a phenomenon.
Yritän täs miettii et mitä muuta täs lähiaikoina on tapahtunu, mut en oikeen keksi mitään. Oon vaa siivonnu mun huonetta tän pari viikkoo ja sain sen kerran jo melkein siistiks, ku siivooja tuli ja heitin kaikki jäljellä olleet kamat lattialta vaatekaappiin. Tätä siisteyden illuusiota kesti pari päivää, kunnes sit perjantaina päätin siivota sen loppuun, heitin ne kamat takasi siihen keskelle lattiaa ja thadaaa lattialleni syntyi 30 senttiä paksu vaatematto. Siellä se vieläki on, tosin siihen on tullu muutamia reikiä.

kuvat liittyy asiaan olennaisesti

No comments:

Post a Comment