18/04/2012

Viikko on taas kulunut, eikä musta oo mitään kuulunut



En oo vaan yksinkertasesti jaksanu. Viikonloppuna meillä oli seittemän tyttöä yökylässä ja me ahtauduttiin kaikki saunan pukuhuoneeseen kolmelle patjalle. Nukuttua tuli about 5 tuntia joka sekin tosi huonosti, ja siitä kärsin seuraavat päivät niin, että en todellakaan jaksanu mitään ruveta kirjottamaan. Eilen sitte olin iskän kaa oopperassa, nii en sen takia ehtiny.
Oonkohan mä nyt oon oikee kulttuuri-ihminen ku oon käyny jo kahessa oopperassa? Epäilen kyllä, että kulttuuri-ihmisen tittelin ansaitakseen pitää nauttia niistä oopperoista. Minä, joka pysyn syötävän avulla hereillä en voi ehkä sanoa kunnolla nauttivani niistä. Ei tuo eilinen kyllä niin tylsä ollu ku eka missä olin. Lähinnä se johtu varmaan siitä, että nyt ku olin kattomassa tota leffassa, nii siinä näki tarkemmin, että mitä siellä lavalla oikeen tapahtuu, toisin ku sillon ku olin kansallisoopperan parvella, jolloin ne ihmiset oli vaan pieniä piiperryksiä siellä lavalla.
Tästä päivästä en rupee ees puhumaan, säästän teijät mun valitukseltani.

Onpas oravapainotteinen kuvasaldo.

No comments:

Post a Comment