14/06/2012

lazy mornings


Mun kesä alkaa oikeesti olla liian täynnä turhaa möhnäämistä. Tän viikon aikana ku en oo nyt taas päivitelly en oo oikeesti tehny mitään kovin tähdellistä, en ymmärrä miten mulla ai oo muka aikaa tälle. Okei viikonlopun vietin mökillä ja serkun häissä, maanantaina kävin Helsingissä tapaamassa protuihmisiä ja eilen kampaajalla ja miniatyyrishoppailemassa, josta ei kyllä nykyään tuu enää mitään koska en haluu tuhlata rahojani 30 euroo maksavaan paitaan. Tiistaina mä en kyllä tehny oikeesti yhtään mitään. Olin koko päivän kotona, pelasin simssiä ja 45 minuutin pihakierroksella kameran kanssa (teen varmaan kohta erillisen postauksen). Tänään ajattelin, et tekisinki jotain, ku ulkona on nii hyvä ilmaki ja kaikkee, mut tässä mä istun, sisällä koneen ääressä ja kirjotan kuinka ulkona on niin hyvä ilma. Ei mut oikeesti oon kyllä yrittäny toimia, mut kaikilla tuntuu olevan jotain muuta tekemistä. Ehkä mä meen vaan istuskelemaan tonne pihalle ja luen vaikka jotain kirjaa. Saapa nähdä. Mun on kyllä tarkotus tehä tänään ruokaaki, en vaan yhtään tiedä mitä laittaisin, musta tuntuu et ainoot ruuat, joita osaan tehä on eineskanasuikaleet kera riisin, spagetti ja jauhelihakastike, makaroonipata ja kheema.


''Ennen'' -kuva on mitä mainioin, voisin saada jonku palkinnon. Eilisen kampaajakäynnin tuloksia siis. Huonot latvat pois, kerrostusta ja otsiksen elvyttelyä. Tällähetkellä hiukset tuntuu ihan liian lyhyiltä, mut siltä ne tuntuu aina kampaajan jälkeen, huonot latvat on kyllä yllättävän laaja käsite. Tällä hetkellä nää hiukset ei kyllä näytä tolta ku tossa kuvassa, pesun (tai tässä tapauksessa tahallisen kastelun) jälkeen nää on paljon kiharammat ku tossa föönauksen jäljiltä.

No comments:

Post a Comment