28/06/2012

midsummer

kokokokkoko zorzat birches pöndee pöllähdin auringonlasku mökkimöhnäri
viehkeä mökkilookhytykäisiä!

Nyt on kotiuduttu mökiltä ja oli kyllä oikein mukava reissu, lukuunottamatta niitä miljoonia hyttysiä. Tein suuren virheen ja lähin metsään ottamaan kuvia. Käytännössä se tarkotti sitä, että huidoin ja huidoin, otin yhen kuvan ja huidoin lisää. Jos pysähdyin hetkeksään niin näin ku liiottelematta kymmenet ja parin metrin etäisyydeltä varmaan sadat pikku inisijät lähesty mua uhkaavasti ja kuulin kuinka koko metsä raikaa sitä niiden hermoja raastavaa ininää. Oon myös löytäny uuden ötökkäinhon kohteen: mäkäräiset. Ne on oikeesti varmaan ärsyttävämpiä ku hyttyset, ei ehdi edes pienten öttiäisten määrää ihmetellä, ennen ku ne on jo purassu palan susta ja lähteny popsimaan, mitä seuraa se järkyttävä kutina. Ainoo mikä vähentää mun inhoa niitä kohtaan varmaan on se, että ne ei inise, mikä sekin vaan palvelee niiden huomaamattomuutta. Ötökäiset valtas tän postauksen nyt täysin, mut ehkä maailma ei kaadu, laitan varmaan vielä huomenissa erilliseen postaukseen niitä metsän otoksia :)


ps. taiteilin ittelleni uuden kuvauksen :D -->

4 comments:

  1. Ihania kuvia ! Varsinkin toi neljäs kuva ylhäältä. Rakastan tollasia pelto/niittymaisemia ja toi valotus on niin kaunis. Ja oot muute kyl tosi viehkeä :D

    xoxo Janna

    ReplyDelete
    Replies
    1. kiitoskiitos :) mäki tykkään, oon oikee viehkeyden perikuva :D

      Delete
  2. Voii ihania kuvia taas, sorsakuva mun lemppari!! :) (huomasin sun runon sivupalkissa, iihanaa!!)

    ReplyDelete
  3. oon oikee runosielu <3

    ReplyDelete