25/07/2012

"Sade voisi nyt lakata – järvi on jo täynnä. Salakat uivat laiturin päällä."

woupilvi hyihyihyi vesilaituri metsäjatipu tipuli koivikkoo sienimetsä harmaamä sinihori kortteet mäjametsä iskämetsä kisu

Mökkipostailu siis onnistuu. Tää vaan tulee nyt vähä myöhään, unohin aluks ottaa muistikortinlukijan mukaan nii en saanu kuvia koneelle, mut iskä toi sen mulle nyt maanantaina nii tää onnistuu. Näiden kuvien muokkailuunki meni tää pari päivää – en jaksa kauheesti koneella istua ja oon täs samalla opetellu uuden ohjelman käyttöä – ja sinä aikana niitä ehti tietenki tulla taas lisää.
Sillon pari päivää sitte ku mun piti tää päivittää, ajattelin et tuun kirjottamaan tänne siitä, ku mä yks päivä istuin laiturin kaiteelle ja yritin kuvitella et on kunnon kesä. Siihen asti oli ollu sadetta kokoajan, laituri veden alla ja auringonpaiste ja lämpö tuntu kovin kaukaselta ajatukselta. Nyt onneks tänään ja eilen kuitenki alko tuntumaan jo kesäsemmältä, oon ottanu vähän aurinkoo (tuloksetta kylläkin) ja eilen illalla sain vihdoin heitettyä talviturkin, aikasemmin se 18 asteen lämpötila vedessä ja ilmassa ei oikeestaan edistäny mun veteen menemistä. Huomiseks on kuitenki luvattu taas 19 astetta ja mahdollisesti sadetta. Suomen kesä se on vaan niin ihana.

Ainiin ja hei oon nyt innostunu instagramista, on mulla se vähän aikaa jo ollu mut nyt vasta sitä oikeestaan käytän. Mut löytää sieltä nimellä maarmot, et seurailkaa jos kiinnostaa :)


otsikko on iskän facebookpäivitys parin päivän takaa

17 comments:

  1. oot nätti! :-) kivoja kuvia!

    heavenisadancefloor.blogspot.fi

    ReplyDelete
  2. Vau! Sulla on ihan aidosti hienoja kuvia :)

    http://liveloveandlaugh-linda.blogspot.fi/

    ReplyDelete
  3. Tosi lumoavia kuvia ! Mitä kameraa käytät ? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kiitoos! ja Cameron on Sonyn dslr-a700 :)

      Delete
  4. Ihan uskomattomia kuvia! Oot tosi taitava valokuvaaja :) Sun blogia on ilo selailla.

    ReplyDelete
  5. Sä olet todella hyvä kuvaamaan! Ihania kuvia On! :)

    ReplyDelete
  6. Todella, todella hienoja kuvia, pakko sanoa. Ja älyttömän söpö runo tuo, jolla kerrot itsestäsi :-)

    ReplyDelete
  7. Millä kameralla ja objektiivilla kuvaat?

    ReplyDelete
    Replies
    1. kiitoos! kamera on Sonyn dslr-a700 ja objektiivit Tamron 17-50mm f/2.8 ja Sony DT 4-5.6/55-200 SAM, joista jäkimmäistä käytän kyl tosi harvoin :)

      Delete
  8. Tosi kiva blogi! Huomaa ettet kuvaile ihan ekaa kertaa;). Käyppäs kurkkaamas meidän blogi?:) minttumilla.blogspot.fi

    ReplyDelete
  9. Hui ootko ite ottanu kaikki kuvat? Niin upeita, että vetää sanattomaks! Aiotko valokuvata ammatikseks jossain vaiheessa, tai haluisitko?

    Ja tuo esittelyteksti on hienoin koskaan :D

    http://fanstafftic.blogspot.fi/

    Jäin lukijaksi tietysti (: Upea!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Joo, kaikki kuvat oon ottanu ite :) KIITOS! Mut en tiiä, enköhä mä hanki jonku "oikeen" ammatin, mut ois kyl kiva jotain tähän liittyvää joskus tehä.. Oon kyl viel aika hukassa tulevaisuuteni kaa et saa nyt nähä :D Ja kiitos, kiitos, kiitos!

      Delete
  10. ihania ja hyvälaatusia kuvia :) !

    http://just-be-awesome-venla.blogspot.fi/

    ReplyDelete
  11. Ei hitto soikoon on hieno tuo ensimmäinen kuva!!! Ja muutkin aivan upeita mutta ensimmäinen säväytti! Mahtava!

    ReplyDelete