31/08/2012

alive and unwell


DSC06034
DSC06318
kirjanorssi
DSC06279
kissikukka
DSC05955
DSC06133
DSC06324

Pitkästä aikaa taas päivittelen, hengissä vielä ollaan. Lukio alko ja koulu on ollu kyl paljon rankempaa ku ennen. Mulla on tässä jaksossa 7 kurssia, eli meen joka päivä kouluun 8.20 ja pääsen kolmena päivänä neljältä. Onneks tiistaina ja perjantaina kuitenki loppuu jo yheltä nii ei sentään koko viikkoa oo kaheksan tunnin päiviä. Mul on sentään tässä jaksossa vielä musiikkia ja opoo/liikkaa, mut kakkosjaksossa oottaa sit saman pituset päivät pelkillä lukuaineilla. Muuten koulu on kyllä lähteny kivasti liikkeelle, mun ryhmäläiset on kivoja eikä opettajissakaan oo kauheemmin valittamista. Mun pitäis vaan nyt ryhdistäytyä läksyjen kanssa etten kuole sit koeviikolla ku kaikki pitää opetella alusta.
Mul on kuitenki nyt tullu tässä pieni tauko tohon koulussakäyntiin ku oon ollu viikon kipeenä. Viime perjantaina olin 38.6 asteen kuumeessa, joten en menny kouluun, mut sit vetelin vaa särkylääkettä naamaan ja lähin nasuihin kiusattavaks (kuvan 3 oikeella puolella näätte mun asustuksen, aiheena oli norssi (=nörtti)), en missään nimessä halunnu missata niitä. Tiistainaki lähin riehumaan Gagan keikalle puolkuntosena, joten sekään tuskin edisti mun paranemista. Tän kaiken flunssan ja kuumeen lisäks onnistuin vielä jostain saamaan korvatulehduksen, tiistaina korvaan sattu ja keskiviikkona ku kävin koulussaki kipu oli jo niin kova etten pystyny syömään ku suun avaaminen sattu niin paljon. Kävin eilen sitte lääkärillä ja sain antibiootit tähän, niitä sitte popsin seuraavan viikon. Toivon mukaan kuitenki paranen tässä viikonloppuna, en jaksais enää sairastella :/

No comments:

Post a Comment