17/10/2012

Se viimeksi nauraa, joka hitaimmin ajattelee


mmmmm....kinda.............catchy

DSC07700
DSC07679
DSC07744
DSC07670
DSC07687

Vähän arkisempia kuvia tällee vaihtelun vuoks :) 1,2,5 tein keksejä tossa sunnuntaina ja oon nyt herkutellu niillä tän pari päivää 3 jeajea naama 4 tän jakson tappolukkari <3 Raadan tän jakson niska limassa ja perse homeessa ja sit loppuvuoden meen höntsäillen 6 kurssii/jakso. Mut en voinu keventääkään tätä jaksoo ku mun pitää saada näiden aineiden seuraavia kursseja käytyy vielä tänä vuonna. Nyt ku oon luultavasti (lue: varmasti, en vaan uskalla sanoo niin vielä) menossa lukion 3,5 tai 4 vuodessa nii saan mennä tällee melkoisen rennosti, jos menisin 3 vuodessa joutuisin pitää joka jaksossa vähintään seittemän kurssia enkä pystyis käymään mitään kieleten puhekursseja yms, puhumattakaan siitä, et lukisin pari kurssia psykaa ja espanjaa ihan vaan huvikseni. Kursseja kun ois tulossa minimissään se 92 nii kolme vuotta tuntuu piikkasen uuvuttavalta..
Mutta joo, tylsät koulupuheet jääköön siihen, ihanaa olla lomalla! En oo oikeesti tehny oikeen mitään, lahnaillu, nukkunu ja lahnaillu vähän lisää. Mutta sehän se loman tarkotus onki, eikö vaan? Tää tulee kyllä tarpeeseen, on ihanaa saada vähän taukoa koulumaailmasta. Ensviikostaki tulee kyllä tavallista rennompi, mulla ei oo sillon mitään harrastuksia ku Keravalla on sillon loma. Sinänsä kätevää käydä eri paikkakunnalla koulua, joudun vaan nyt tällä viikolla käymään soittotunnilla ja jeejee mulla on perjantaina toinen soittotunti kello ykstoista reikä reikä korvaamassa jotain tuntia, joka jää välistä.. Oon  kyllä jo hienosti onnistunu sotkemaan unirytmini (kuten postausajankohdasta saattaa huomata), et katotaan miten herääminen sitte perjantaina onnistuu :D No pääsempähän liikkeelle ainakin. Mutta nyt painun kyllä pehkuihin, te joilla nyt on loma niin nauttikaa ja te joilla ei, tulkaa nauramaan mulle ens viikolla.

waddle waddle, 'til the very next day...

3 comments:

  1. nauran tolle ankalle xD ja pitääki tehä noit superkeksejä joku päivä :D -tatti

    ReplyDelete
  2. Ooooooi niiden nimi on Iiriksen supersuklaakeksit <3 söpöä.. Ja toi ankkalaulu ei oo tosi oikeesti

    ReplyDelete
  3. noni duck song! lauloin tota yks päivä koulussa ja kaikki oli vaa sillee ööööö..

    ReplyDelete