03/02/2013

Busy me


DSC09901
naamanen

Äääh tunnen epäonnistuneeni bloggaajana ja ihmisenä kun mulla tulee tälläsiä jumalattomia postaustaukoja ja lukijoita vaan katoaa, mutta toisaalta onko sekään nyt sitten kiva että tuun tänne valittamaan että on kauhee kiire koulujuttujen kanssa että ei mulla nyt oikein oo kerrottaavaa enkä kuviakaan oo oikeestaan ottanu?:/ Nojoo mutta valitetaan nyt sitten että joojuu on ollu kokeita ja kirjotelmia yms joiden eteen oon aina mukatehny jotain koko päivän ja sitte illalla tajunnu että mitäs vitsiä ei sitä taas oo mitään tullu tehtyä koko päivänä ja että ne hommat pitää hoitaa sitte sillon yön pimeinä tunteina niin että esseistä tulee kamalia keskiyön aivopieruja ja kokeissa pitää laskee tuurin varaan että siinä kysytään just niitä juttuja mitä on jotenkuten saanu luettua ennen nukahtamista. Oon mä kyllä tässä viikon aikana muutaman kerran sattunu procrastinoimaan kamera kädessä, että laitan niitä kuvia tänne varmaan sitten huomenna tai viimeistään tiistaina ku viimesestäkin kokeesta on selvitty.

No comments:

Post a Comment