17/10/2011


Täs on nyt taas ollu kauhee tauko näiden postausten välil. En vaa oo oikeesti ollu koneel tyylii ollenkaa, käyn facessaki aina ipodilla nii en jaksa tulla koneelle ollenkaa. Muutenki toi sää on niin ällöttävä ettei oo tullu kuvailtuukaa tyyliin ollenkaa.
Mut siis joo viikonloppuna oltiin mummolla yks yö ku iskä oli Lontoossa työmatkalla (se toi mulle ton kirjan) ja äiti mökillä. Me lähinnä sit tehtiin ristikoita ja katottiin telkkarii. Ja tos ekas kuvas on noita karkkirasioita mitä me ollaan myyty luokan kaa, et saatais rahaa leirikouluun, kävin eilen myymässä ne vikat. Tosi kivaa mennä tuol vaa pimpottelee kaikkien ovikelloi sillee ''Moooi mä myyn tälläsii toffeekarkkei-'' ku heti niiden naama vääntyy ja ne rupee pudistelee päätään et ''Emmää syö karkkeja''. Okei no oli siel niitä mummeleitaki jotka syöttää noita sit lapsenlapsilleen ja pari ihmistä jotka kans ois ostanu mut niil ei sit ollu ollenkaa käteistä.
Tänään leivoin noita muffinsseja ja olin orkseterissa. Tosi kiva ku mun huominen päivä menee suunnilleen kouluun-kotiin-soittotunnille-kotiin-säestykseen-kotiin-orkesteriin-kotiin-läksyt tyylillä. (Oikeesti noi läksyt korvautuu telkkarilla, mut enhän mä nyt niin tänne voi kirjottaa, sillon mä myöntäisin olevani laiska ja tekeväni ne läksyt vasta sängyssä ku oon menossa nukkumaan)

Ps. TÄYKKÄRIIIIIIIT

No comments:

Post a Comment