27/02/2012

what's in my purse?


Päätin nyt tehä tälläsen koska 1) mulla oli tylsää 2) mun laukku on aina täynnä kaikkee turhaa roinaa, joten on ihan mielenkiintosta kattoo mitä sieltä tälläkertaa löytyy 3) olkoon tää nyt sit vaikka 25 lukijan kunniaksi 4) en oo ottanu yhtään julkasukelposia kuvia 5) pitääkö tälle olla joku syy?

Tän aamun herätys oli jotain niin kamalaa ja neljän tunnin yöunien jälkeen näytin kuolleelta naurikselta (?). Mun piti mennä tänää aikasin nukkuu mut sit rupesin tekee tätä. Kaikenlisäks mul on selkälihakset kipeet, siis ei jumissa vaan kipeet niinku vatsalihakset kuntotestin jälkeen. Eilises tanssis oli jotain mistä mun keho ei ollenkaa tykänny (kuntoo vois kans vähä koittaa nostaa :D) Nyt mä meen nukkuu.

Ps. en varmaa vaihakkaa tätä osotetta (ainakaan tohon mikä siis lukee tuolla ->) ku toi on nii pitkä, ehdotuksia?

No comments:

Post a Comment