15/02/2012

Ystävänpäivää


Ystävänpäivää, hengailtiin kahvilassa (säälin meijän vieressä istuneita). Olin koulussa tosi laiska halailija, oli vaa neljän tunnin päivä ja kaikkee muuta säätöö välkillä. Tänään ei ihmeempiä, koulussa opetustuokio kirjailijasta, matikankokeesta kymppi. Pitäis vielä käydä suihkussa, tehä läksyt ja lukee huomiseen enkkuun + mua väsyttää ja haluun nukkumaan. Anteeks ku tää teksti on mitä on, kuten sanottu mua väsyttää enkä oo nukkunu viikkoon kunnolla :/ Mulle alkaa pikkuhiljaa iskee paniikki, kahen viikon päästä pitäis tietää missä vietän seuraavat kolme vuotta.

Toi halisydän ei oo mun, mul ei vaa ollu kuvaa siitä nii laitoin ton artemin ku siitä sattu olemaan. Huomenna otan kuvan ja laitan sen tohon tilalle

1 comment:

  1. kivan olonen tää sun blogi ja ihania kuvia ! :)

    aukkau.blogspot.com

    ReplyDelete