29/03/2011

Syömistä, nukkumista, protu, nettiongelmia ja kokeita

Mulla on nykyään kokoajan nälkä. Must tuntuu ku syön ruokaa esim 6 nii mul on jo joskus puol 8 aikaan taas nälkä. Enkä jaksais syödä kauheen usein koska meil ei oo ikinä mitää hyvää, joten en syö.
En yleensä syö aamullakaan tosta samaisesta syystä.
Toinen syy on se et mul on yleensä aamul kauhee kiire koska meen liian myöhään nukkuu -> nukun liian vähän -> ku herätyskello soi jään möhnäämään sänkyyn ja jos jotenki ihmeen kaupalla saan kangettua itteni ylös meen sohvalle. Tänäki aamuna nukahdin sinne sohvalle..
Muutenki mul oli taas vaihteeks kauheet säätämist niiden herätysten poislaittamises ku painelin tokkurassa kaikkii mahollisii nappuja, eikä asiaa auttanu yhtään se et siinä välis mul oli herätys ihan kunnollisest herätyskellost sen varalt et en herää kännykän herätykseen tai laitan sen pois ja jatkan unia. Joskus ku se kännykkä soi siinä nii mä kaikkee räpelöin mun lamppuu, sen johtoo ja laitoin sitä vaa pois päältä ja takasin päälle ku en unenpöpperöisenä tajunnu et mistä se ääni oikeen tulee. Ehkä mun kannattais ruveta menemää nukkuu vähä aikasemmin nii oisin pirteempi, viime yönäki nukuin joku 5½ tuntii.


Piiiitkän odotuksen jälkeen olin saanu protun toimistolta eilen sähköpostii et mille leirille oon menos, Timpurinranta 3-10.7.11 Odotan innolla ite leiriä, uusia ihmisiä, keskusteluja, hauskoja leikkejä ja uutta kokemusta. En kunnol oikee tiiä millast siel tulee, mut ehkä se on vaa hyvä :)
Jos et tiedä mikä protu on/mitä siellä tehdään lue tämä

Btw, olin superpahis: meijjän netti on jotenki kuollu, eikä mikään tunnu auttavan, joten valitsin tuolt listast vaa jonku random verkon jos ei ollu salasanaa. Tää on vähä hidas, mut parempi ku ei mitää.

OHI ON! Tänää oli viimeset ruotsin verbitestit, ei tarvii enää lukee niit verbei <3 Kokoajan on ollu kauhee ahdistus ku on pitäny lukee noita, ihanaa ku ei tarvii enää. Sain 9½, et ihan hyvin meni.
Kohta pitäis sit lukee äikkää, lauseenjännystä...

Tääkö muka kevät?

Nyt soi: Before The Worst - The Script

No comments:

Post a Comment