21/06/2012

100.

metsä

Väsyttäää.. Me lähetään juhannukseks mökille ja jotta me vältyttäis ruuhkilta me lähetään yheltätoista eli mun piti herätä kymmeneltä, joka on mulle kuin kukonlaulun aikaan. Mökiltä en pääse päivittämään, eli palailen vasta tiistaina tai keskiviikkona tänne puolelle.
Kuvat on maanantailta kun me käytiin Essin kanssa seikkailemassa Tarjoustalossa, toissapäivänä siivosin koko talon eli tamppasin matot, pesin lattian, imuroin ja pyyhin pölyt ja koko hommaan mulla meni se joku viis-kuus tuntii. Siivoominen ei todellakaan oo mun juttu, mut saan 50 euroo yhestä siivouskerrasta, joka kyllä kelpaa. Muuten meillä kävis siivooja, mut me peruttiin se nyt kesän ajaks ja mä toimin tilapäisenä kotinhengettärenä.
Mut nyt mun pitää kyl mennä pakkaa, äiti huokailee tuolla ku en tee mitään. Lähteminen ei oo ihan meijän perheen ykkösalaa, äiti stressaa, iskä rauhottelee sitä, pikkusisko on järkevä ja ajoissa ja mua aina odotetaan.

4 comments:

  1. hahaaaa hienot tarjoustaloseikkilut teillä :DDD

    ReplyDelete
  2. Toi metsäkuva!! X)) <3

    http://www.elluxi.blogspot.fi/

    ReplyDelete